27 Jul 2014

Comori Vintage

    Buna dimineata !! Iata ca aprope a trecut saptmana si e deja duminica, iar eu doar acum imi beau cafeaua. Dupa o noapte plina de distractie, muzica si o atmosfera prietenoasa, este destul de greu sa iti aduni energia si sa te trezesti cat de cat fresh, dar din fericire exista cafeaua, fara de care diminetile mele nu ar fi la fel de "aromate".  Asa ca, in timp ce savurez aceasta cafea, lucrez la noua postare in care  va prezint, ultima mea achizitie de care m-am indragostit din prima clipa in care am avazut-o. Sunt mare fan al stilului anilor 50- 60, imi amintesc de pozele bunicii mele din tinerete, la care ma uitam in copilarie,  fascinata, de acele rochite stramte in talie ,care se potrivesc oricarei siluete si sunt atat de pline de  feminitate. Imi doream ca acele rochite sa fie pastrate, sa ma pot bucura de ele, in stilul meu :)  dar din pacate nu s-a intamplat. Nu e totul pierdut!:) deoarece magazinul meu preferat "La Superba" , aduce "comori" vintage care iti fura privirea, iar eu in fata acestor frumuseti nu pot sa rezist. Asa ca, va prezint aceasta superba rochie alba, cu un croi deosebit, eleganta, lejera, dar si moderna in acelasi timp, care a devenit instant preferata mea. 










Zara shoes, Vintage dress, vintage bag, unofficial sunglasses


Wish You a nice Sunday!!

No comments:

Post a Comment

Add comment