27 Oct 2014

Dress & go


Weekend! In sfirsit a venit si weekend-ul. Dupa o lunga saptamana de munca si alergat dintr-o parte intr-alta a orasului, a venit si momentul relaxarii. Plimbari, vreme frumoasa, soare, chiar si un pic racoare, dar nu e problema pentru ca imi era dor sa scot gecile groase din dulap si cizmele. Dar nu vreau sa vorbesc despre vreme :) ci despre un nou outlet in Oradea. Dress & go. A devenit instant magazinul meu preferat, nu doar pentru ca au piese vestimentare foarte frumoase si accesorii pe masura , dar si pentru modul in care aceste piese sunt aranjate cromatic. Este aerisit, bine organizat si luminos, ceea ce iti permite sa te relaxezi si sa te bucuri de fiecare piesa vestimentara care abia asteapta sa fie luata acasa  si sa fie pusa in valoare si admirata atunci ca va fi purtata :)
Dress & go este magazinul care lipsea din Oradea. Rochii elegante si unicate, jeans, camasi , paltoane, veste, palarii, posete ...si lista poate continua. Saptamana aceasta mi-am imbogatit dressingul cu cel putin 5 piese vestimentare Dress & go.  Camasa Escada, care am asortato cu jeans Mango si colier-curea Zara, sunt o parte din ele, iar eu sunt foarte mandra de  ele.
 Va voi prezenta in urmatoarele articole restul " bogatiilor" , pana atunci nu va ramane decat sa treceti pe la Dress & go

Camasa Escada (Dress & go)
Colier- curea Zara ( Dress & Go)
Geaca Motivi



Jeans Mango ( Dress & go)





Multumesc R. pentru poseta !!





No comments:

Post a Comment

Add comment